hasthenew.blogg.se

Csun zoom domain
Csun zoom domain











In order to increase the validity of the data and enrich the meaningfulness of the results, data diversification was made. The research was conducted with fifth grade students in a secondary school in the Western Black Sea region of Turkey in the 2017/2018 academic year. One of the qualitative research methods, the “action research” method, was used in this study. The aim of this research is to provide an example of how English language teaching practices can be arranged according to the layered flipped learning model. Bu ders planı ile birlikte, TYYÇ yeterliliklerine uygun bir standardın belirlenmesi ve Maliye Bölümü derslerinin çevrimiçi ortama hızlı bir şekilde uyum sağlaması için hem öğretim elemanları hem de öğrenciler özelinde bazı değerlendirmeler yapılmış ve öneriler sunulmuştur. Bu bağlamda Kamu Maliyesi dersi kapsamında “Vergilendirmenin Makroekonomik Etkileri” konusu, Maliye Bölümü derslerinin çevrimiçi ortamda daha etkili ve verimli bir şekilde gerçekleştirilmesi için örnek bir ders planı hazırlanmıştır. Bu çalışma sözü edilen ihtiyaca yönelik, Maliye Bölümü derslerinin çevrimiçi ortamda gerçekleştirilmesine ilişkin öğretimin tasarım süreçleri ile bu süreçlerin kalite güvencesinden ödün vermeyerek öğrenme kazanımlarını ve bu kazanımların ilişkili olduğu program çıktıları ile Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi (TYYÇ) kapsamındaki bilgi, beceri ve yetkinlik düzeylerini elde etme konusunda mevcut durum ve gelecek döneme ilişkin değerlendirmeleri içermektedir. Özellikle Maliye Bölümü gibi, teorik ders ağırlığının ders planlarının tamamı ya da büyük bir bölümünü kapsadığı sosyal bilimler alanında, çevrimiçi öğrenme ve öğretmenin geleceği konusundaki çalışmaların önemi oldukça fazladır. Salgının etkisiyle “zorunlu” ve “hızlı” bir şekilde çevrimiçi ortamlara taşınan öğrenme-öğretme faaliyetleri, gelecek dönemde bu durumun kısmen ya da tamamen sürecin bir ortağı haline geleceği konusunda şüphe taşımamaktadır. Özellikle Covid-19 salgını ile birlikte öğrenme-öğretme sürecinde geleneksel metotların gereksinimleri karşılamak için yetersiz kaldığı daha açık bir şekilde anlaşılmıştır. Dijital çağın hayatın her alanını benzersiz bir hızla dönüştürdüğü yeni dönemde, öğrenme-öğretme faaliyetleri de bu durumdan büyük ölçüde etkilenmiştir.













Csun zoom domain